Mówią o nas - rodzice i dzieci
Uczestnik
Czego naprawdę nauczyłem się na zajęciach? Lepszego radzenia sobie z emocjami i współpracy.
No i zostałem mistrzem komunikacji!
Rodzic
Przede wszystkim ma większą świadomość emocji własnych i cudzych. Umiejętnie radzi sobie z nimi i konstruktywnie podchodzi do rozwiązywania problemów w relacjach z rówieśnikami.
Rodzic
Syn zaczął lepiej nazywać swoje uczucia i myśli. Stał się bardziej cierpliwy do innych i inaczej podchodzi do błędów. Ma więcej pewności i dystansu do siebie.
Wspieramy rozwój emocjonalny i społeczny
Uczymy technik skutecznego myślenia i działania
Sprytne główki, Przytulna 3; 05-506 Władysławów; NIP: 8942582383
Wykonanie JL, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
Podróż
5 - 6 lat
„Podróż” pozwala dzieciom lepiej odnaleźć się w tym trudnym dla nich, pod względem emocjonalnym, wieku i lepiej przygotować do przyszłej roli ucznia.
Dzieci podróżując z maskotką JA po krainie emocji, uczą się:
samoświadomości (kim są, czego doświadczają, jak nazywać swoje emocje),
pozytywnej komunikacji,
współpracy,
rozwiązywania potencjalnych konfliktów.
Dzięki zajęciom dzieci pięcioletnie zaczynają budować na solidnych podstawach poczucie własnej wartości, a dzieci sześcioletnie i ich otoczenie, spokojniej przechodzą przez ten pełen burz emocjonalnych etap rozwoju.
Pudełko talentów
3 - 4 lata
„Pudełko talentów” zostało zaprojektowane tak, żeby wspierać najmłodsze dzieci w ich pierwszych krokach w przedszkolu i powoli przygotowywać do roli ucznia.
Udział w zajęciach:
daje dziecku poczucie sukcesu, aby chętnie uczyło się nowych umiejętności i radziło sobie z codziennymi wyzwaniami, a w konsekwencji stawało się coraz bardziej samodzielne.
pozwala dziecku odnaleźć się w sytuacjach trudnych, takich jak konflikt czy stres.
pozwala dziecku stać się bardziej świadomym swoich emocji, dojrzalszym, asertywnym i pewnym siebie.
Pudełko talentów
3 - 4 lata
„Pudełko talentów” zostało zaprojektowane tak, żeby wspierać najmłodsze dzieci w ich pierwszych krokach w przedszkolu i powoli przygotowywać do roli ucznia.
Udział w zajęciach:
daje dziecku poczucie sukcesu, aby chętnie uczyło się nowych umiejętności i radziło sobie z codziennymi wyzwaniami, a w konsekwencji stawało się coraz bardziej samodzielne.
pozwala dziecku odnaleźć się w sytuacjach trudnych, takich jak konflikt czy stres.
pozwala dziecku stać się bardziej świadomym swoich emocji, dojrzalszym, asertywnym i pewnym siebie.
Zapisz się na BEZPŁATNE KONSULTACJE oraz
skorzystaj z BEZPŁATNYCH JEDNORAZOWYCH ZAJĘĆ dla Twojego dziecka!
Zajęcia zapewnią Twojemu dziecku rozwój emocjonalny i kompetencje ważne w dorosłym życiu:
Zajęcia grupowe w ramach naszych programów mają charakter warsztatowy i są dopasowane pod kątem metod, tematyki i potrzeb do wieku dzieci. Wykorzystujemy zabawę, gry interakcyjne, pracę indywidualną i w grupach. Zajęcia są prowadzone w małych grupach do 12 osób, abym mogła także indywidualnie obserwować i wspierać rozwój każdego z dzieci.
Jeden program (kurs) trwa rok szkolny (9 miesięcy) i obejmuje cykl 30 spotkań w zamkniętych grupach.
Zajęcia odbywają się raz w tygodniu:
Zajęcia dla przedszkolaków (program „Oto JA”) zajęcia trwają 60 minut (w tym 5-10 minut przerwy).
Dla dzieci w szkołach podstawowych (program „JA czyli kto”) zajęcia trwają 90-120 minut (w tym ok. 10 minut przerwy; czas trwania zajęć zależności od liczebności grupy).
Zajęcia prowadzimy raz w tygodniu, stacjonarnie (Ursynów, Wilanów, Piaseczno) lub ON-LINE w różnych grupach wiekowych:
dla dzieci w wieku przedszkolnym 3-4 lat i 5-6 lat
dla dzieci w wieku szkolnym (podstawówka): 7-8 lat, 9-11 lat i 12-14 lat
Porozmawiamy o Twoim dziecku. Jak Ty widzisz jego obecny rozwój, możliwości, predyspozycje, emocje, poczucie własnej wartości czy relacje z rówieśnikami.
Podpowiem Ci, jak możesz jeszcze lepiej wspierać swoje dziecko na co dzień.
Opowiem też, jak ja mogę pomóc Twojemu dziecku jeszcze bardziej rozwinąć jego / jej inteligencję emocjonalną (i społeczną), poprzez specjalne zajęcia grupowe z innymi dziećmi. Zajęcia, dzięki którym już po kilku miesiącach zauważysz wyraźną różnicę w rozwoju emocjonalnym Twojego dziecka.
Budować zdrowe poczucie własnej wartości
Motywować się do działania
Indywidualnie kształtować kluczowe umiejętności i emocje dziecka
Jak radzić sobie w przypadku agresji lub konfliktów w grupie.
Z trudnymi emocjami np. złością oraz jak mądrym odreagowaniem stresu
Kształtować asertywność i radzić sobie ze stresem na co dzień
Zapisując się ODBIERZ OD RAZU PREZENT:
ZAJĘCIA
Jak skutecznie budować zdrowe poczucie własnej wartości
u dziecka oraz wykształcić asertywność i umiejętność radzenia sobie ze stresem?
Co najważniejsze, uczestnictwo w zajęciach przynosi pozytywne zmiany w – co widać w wynikach ankiet rodziców na temat rozwoju ich dzieci, które wypełniają przed i po programie. Sam program ma również referencje pedagogów i ekspertów.
Kompetencje ważne również w dorosłym życiu
Lepsza komunikacja i współpraca
Radzenie sobie w sytuacjach trudnych, rozwiązywanie konfliktów
Umiejętność zrelaksowania się
Zdrowe poczucie własnej wartości
Dbanie o własne granice i szanowanie cudzych granic
Znajomość silnych stron i talentów
Rozpoznawanie emocji oraz rozmawianie o nich
Poradnik o odporności psychicznej dzieci
Poradnik o motywacji dzieci
5 video aż 150 minut na temat: Jak radzić sobie z emocjami dzieci w różnym wieku?
Zapisując się ODBIERZ OD RAZU PREZENT:
Przez prawie 17 lat związana z biznesem, gdzie pełniła wysokie stanowiska menedżerskie w finansach oraz zajmowała się doradztwem strategicznym. Z tego doświadczenia wyniosła wiedzę, że praktyczne umiejętności szybkiego rozwiązywania problemów, łatwego podejmowania decyzji, analizy sytuacji z wielu perspektyw, a także inteligencja emocjonalna oraz umiejętności społeczne, bardzo ułatwiają życie (nie tylko zawodowe), niezależnie od tego co robimy.
Jest przekonana, że warto rozwijać te umiejętności u dzieci, żeby jak najwcześniej wykształciły dobre nawyki myślenia i działania oraz umiały zatroszczyć się o siebie i innych. Wiadomo – czym skorupka za młodu nasiąknie... Dlatego wprowadziła na polski rynek unikalny program Accelium, rozwijający na całym świecie umiejętności myślenia dzieci i dorosłych oraz zaczęła prowadzić Ośrodek Akademii Ja, której programy dbają o lepszy rozwój emocjonalny dzieci i młodzieży (jest certyfikowanym trenerem programów „Oto JA” oraz „JA czyli kto”). Dzięki temu pod przysłowiowym „jednym dachem” dzieci mają możliwość rozwijać się zarówno społecznie, emocjonalnie, jak i intelektualnie.
Ja czyli kto? - MY
12 - 14 lat
Program „MY” dedykowany jest młodzieży w trudnym dla nich i otoczenia okresie dojrzewania. Pod koniec szkoły podstawowej trudno jest określić czy młody człowiek jest jeszcze dzieckiem czy już zaczyna być dorosłym. Zmieniające się ciało i psychika potrafią spowodować spore zawirowania… Jest to trudny stan przede wszystkim dla młodej osoby go doświadczającej, która musi na nowo zrozumieć i zbudować swoje “ja”.
Program „MY” pozwala jej łatwiej przejść przez ten burzliwy okres
Pomaga zrozumieć i zaakceptować swoje i cudze uczucia (także te trudne), zbudować stabilną tożsamość (opartą o realny obraz „ja”) i zaakceptować siebie.
Młody człowiek uczy się również jak prawidłowo się komunikować i rozwiązywać konflikty, świadomie akceptując swoje i cudze potrzeby.
Ja czyli kto? - TY
9 - 11 lat
Program „TY” pomaga dziecku radzić sobie z jego dużą wrażliwością, ponieważ w tym wieku łatwo jest je skrzywdzić i sprawić mu przykrość. Szczególnie ważna jest dla niego akceptacja i aprobata, ale jednocześnie to wiek, w którym pojawia się rosnąca agresja wśród chłopców i ostracyzm wśród dziewczynek. Program skupia się na rozwoju inteligencji emocjonalnej i empatii opierających się na uwadze, aktywnym słuchaniu, odczuwaniu rezonansu emocjonalnego, a także uruchomieniu duchowości.
Dzięki zajęciom dzieci:
Dowiedzą się, w jaki sposób pokierować swoje emocje, tak by wspierały konstruktywne działanie
Poznają metody radzenia sobie ze stresem i złością oraz sposoby ułatwiające pracę na pozytywnych emocjach
Nauczą się działania na rzecz istotnych wartości i dobra wspólnego
Ja czyli kto? - JA
7 - 8 lat
Program “JA” został tak zaprojektowany, aby wspierać dzieci w pierwszych latach szkoły podstawowej. To newralgiczny dla dzieci czas w kwestii poczucia własnej wartości – potrafią one już bardziej niż przedszkolaki kontrolować emocje, nie oznacza to jednak, że tych emocji jest mniej. Wrażliwość dzieci dotyczy głównie ich osoby – chcą być akceptowane, kochane, doceniane.
Program pomaga dzieciom w akceptacji ich emocjonalności.
Daje podstawy do skutecznego nazywania i rozumienia wewnętrznych odczuć (swoich i innych).
Pomaga w budowaniu stabilnego obrazu swojej osoby, niezależnego od bodźców zewnętrznych.
Pomaga radzić sobie z pojawiającym się w tym czasie lękiem związanym z funkcjonowaniem w grupie.
Zapisz się na BEZPŁATNE KONSULTACJE oraz
skorzystaj z BEZPŁATNYCH JEDNORAZOWYCH ZAJĘĆ dla Twojego dziecka!
Poradnik o odporności psychicznej dzieci
Poradnik o motywacji dzieci
5 video aż 150 minut na temat: Jak radzić sobie z emocjami dzieci w różnym wieku?