Wspieramy rozwój emocjonalny i społeczny
Uczymy technik skutecznego myślenia i działania
Sprytne główki, Przytulna 3; 05-506 Władysławów; NIP: 8942582383
Wykonanie JL, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
Podróż
5 - 6 lat
„Podróż” pozwala dzieciom lepiej odnaleźć się w tym trudnym dla nich, pod względem emocjonalnym, wieku i lepiej przygotować do przyszłej roli ucznia.
Dzieci podróżując z maskotką JA po krainie emocji, uczą się:
samoświadomości (kim są, czego doświadczają, jak nazywać swoje emocje),
pozytywnej komunikacji,
współpracy,
rozwiązywania potencjalnych konfliktów.
Dzięki zajęciom dzieci pięcioletnie zaczynają budować na solidnych podstawach poczucie własnej wartości, a dzieci sześcioletnie i ich otoczenie, spokojniej przechodzą przez ten pełen burz emocjonalnych etap rozwoju.
Pudełko talentów
3 - 4 lata
„Pudełko talentów” zostało zaprojektowane tak, żeby wspierać najmłodsze dzieci w ich pierwszych krokach w przedszkolu i powoli przygotowywać do roli ucznia.
Udział w zajęciach:
daje dziecku poczucie sukcesu, aby chętnie uczyło się nowych umiejętności i radziło sobie z codziennymi wyzwaniami, a w konsekwencji stawało się coraz bardziej samodzielne.
pozwala dziecku odnaleźć się w sytuacjach trudnych, takich jak konflikt czy stres.
pozwala dziecku stać się bardziej świadomym swoich emocji, dojrzalszym, asertywnym i pewnym siebie.
Pudełko talentów
3 - 4 lata
„Pudełko talentów” zostało zaprojektowane tak, żeby wspierać najmłodsze dzieci w ich pierwszych krokach w przedszkolu i powoli przygotowywać do roli ucznia.
Udział w zajęciach:
daje dziecku poczucie sukcesu, aby chętnie uczyło się nowych umiejętności i radziło sobie z codziennymi wyzwaniami, a w konsekwencji stawało się coraz bardziej samodzielne.
pozwala dziecku odnaleźć się w sytuacjach trudnych, takich jak konflikt czy stres.
pozwala dziecku stać się bardziej świadomym swoich emocji, dojrzalszym, asertywnym i pewnym siebie.
Zapisz się na BEZPŁATNE KONSULTACJE oraz
skorzystaj z BEZPŁATNYCH JEDNORAZOWYCH ZAJĘĆ dla Twojego dziecka!
Opinie
lorem ipsum
Lorem Ipsum
Duis congue lectus vel rutrum facilisis. In hac habitasse platea dictumst. Nam accumsan libero libero, vehicula fringilla elit mattis sed. Praesent nec feugiat velit, sit amet tempor justo.
lorem ipsum
Lorem Ipsum
Duis congue lectus vel rutrum facilisis. In hac habitasse platea dictumst. Nam accumsan libero libero, vehicula fringilla elit mattis sed. Praesent nec feugiat velit, sit amet tempor justo.
lorem ipsum
Lorem Ipsum
Duis congue lectus vel rutrum facilisis. In hac habitasse platea dictumst. Nam accumsan libero libero, vehicula fringilla elit mattis sed. Praesent nec feugiat velit, sit amet tempor justo.
Zajęcia zapewnią Twojemu dziecku rozwój emocjonalny i kompetencje ważne w dorosłym życiu:
Zajęcia grupowe w ramach naszych programów mają charakter warsztatowy i są dopasowane pod kątem metod, tematyki i potrzeb do wieku dzieci. Wykorzystujemy zabawę, gry interakcyjne, pracę indywidualną i w grupach. Zajęcia są prowadzone w małych grupach do 12 osób, abym mogła także indywidualnie obserwować i wspierać rozwój każdego z dzieci.
Jeden program (kurs) trwa rok szkolny (9 miesięcy) i obejmuje cykl 30 spotkań w zamkniętych grupach.
Zajęcia odbywają się raz w tygodniu:
Zajęcia dla przedszkolaków (program „Oto JA”) zajęcia trwają 60 minut (w tym 5-10 minut przerwy).
Dla dzieci w szkołach podstawowych (program „JA czyli kto”) zajęcia trwają 90-120 minut (w tym ok. 10 minut przerwy; czas trwania zajęć zależności od liczebności grupy).
Zajęcia prowadzimy raz w tygodniu, stacjonarnie (Ursynów, Wilanów, Piaseczno) lub ON-LINE w różnych grupach wiekowych:
dla dzieci w wieku przedszkolnym 3-4 lat i 5-6 lat
dla dzieci w wieku szkolnym (podstawówka): 7-8 lat, 9-11 lat i 12-14 lat
Porozmawiamy o Twoim dziecku. Jak Ty widzisz jego obecny rozwój, możliwości, predyspozycje, emocje, poczucie własnej wartości czy relacje z rówieśnikami.
Podpowiem Ci, jak możesz jeszcze lepiej wspierać swoje dziecko na co dzień.
Opowiem też, jak ja mogę pomóc Twojemu dziecku jeszcze bardziej rozwinąć jego / jej inteligencję emocjonalną (i społeczną), poprzez specjalne zajęcia grupowe z innymi dziećmi. Zajęcia, dzięki którym już po kilku miesiącach zauważysz wyraźną różnicę w rozwoju emocjonalnym Twojego dziecka.
Budować zdrowe poczucie własnej wartości
Motywować się do działania
Indywidualnie kształtować kluczowe umiejętności i emocje dziecka
Jak radzić sobie w przypadku agresji lub konfliktów w grupie.
Z trudnymi emocjami np. złością oraz jak mądrym odreagowaniem stresu
Kształtować asertywność i radzić sobie ze stresem na co dzień
Zapisując się ODBIERZ OD RAZU PREZENT:
ZAJĘCIA
Jak skutecznie budować zdrowe poczucie własnej wartości
u dziecka oraz wykształcić asertywność i umiejętność radzenia sobie ze stresem?
Co najważniejsze, uczestnictwo w zajęciach przynosi pozytywne zmiany w – co widać w wynikach ankiet rodziców na temat rozwoju ich dzieci, które wypełniają przed i po programie. Sam program ma również referencje pedagogów i ekspertów.
Kompetencje ważne również w dorosłym życiu
Lepsza komunikacja i współpraca
Radzenie sobie w sytuacjach trudnych, rozwiązywanie konfliktów
Umiejętność zrelaksowania się
Zdrowe poczucie własnej wartości
Dbanie o własne granice i szanowanie cudzych granic
Znajomość silnych stron i talentów
Rozpoznawanie emocji oraz rozmawianie o nich
Poradnik o odporności psychicznej dzieci
Poradnik o motywacji dzieci
5 video aż 150 minut na temat: Jak radzić sobie z emocjami dzieci w różnym wieku?
Zapisując się ODBIERZ OD RAZU PREZENT:
Przez prawie 17 lat związana z biznesem, gdzie pełniła wysokie stanowiska menedżerskie w finansach oraz zajmowała się doradztwem strategicznym. Z tego doświadczenia wyniosła wiedzę, że praktyczne umiejętności szybkiego rozwiązywania problemów, łatwego podejmowania decyzji, analizy sytuacji z wielu perspektyw, a także inteligencja emocjonalna oraz umiejętności społeczne, bardzo ułatwiają życie (nie tylko zawodowe), niezależnie od tego co robimy.
Jest przekonana, że warto rozwijać te umiejętności u dzieci, żeby jak najwcześniej wykształciły dobre nawyki myślenia i działania oraz umiały zatroszczyć się o siebie i innych. Wiadomo – czym skorupka za młodu nasiąknie... Dlatego wprowadziła na polski rynek unikalny program Accelium, rozwijający na całym świecie umiejętności myślenia dzieci i dorosłych oraz zaczęła prowadzić Ośrodek Akademii Ja, której programy dbają o lepszy rozwój emocjonalny dzieci i młodzieży (jest certyfikowanym trenerem programów „Oto JA” oraz „JA czyli kto”). Dzięki temu pod przysłowiowym „jednym dachem” dzieci mają możliwość rozwijać się zarówno społecznie, emocjonalnie, jak i intelektualnie.
Ja czyli kto? - MY
12 - 14 lat
Program „MY” dedykowany jest młodzieży w trudnym dla nich i otoczenia okresie dojrzewania. Pod koniec szkoły podstawowej trudno jest określić czy młody człowiek jest jeszcze dzieckiem czy już zaczyna być dorosłym. Zmieniające się ciało i psychika potrafią spowodować spore zawirowania… Jest to trudny stan przede wszystkim dla młodej osoby go doświadczającej, która musi na nowo zrozumieć i zbudować swoje “ja”.
Program „MY” pozwala jej łatwiej przejść przez ten burzliwy okres
Pomaga zrozumieć i zaakceptować swoje i cudze uczucia (także te trudne), zbudować stabilną tożsamość (opartą o realny obraz „ja”) i zaakceptować siebie.
Młody człowiek uczy się również jak prawidłowo się komunikować i rozwiązywać konflikty, świadomie akceptując swoje i cudze potrzeby.
Ja czyli kto? - TY
9 - 11 lat
Program „TY” pomaga dziecku radzić sobie z jego dużą wrażliwością, ponieważ w tym wieku łatwo jest je skrzywdzić i sprawić mu przykrość. Szczególnie ważna jest dla niego akceptacja i aprobata, ale jednocześnie to wiek, w którym pojawia się rosnąca agresja wśród chłopców i ostracyzm wśród dziewczynek. Program skupia się na rozwoju inteligencji emocjonalnej i empatii opierających się na uwadze, aktywnym słuchaniu, odczuwaniu rezonansu emocjonalnego, a także uruchomieniu duchowości.
Dzięki zajęciom dzieci:
Dowiedzą się, w jaki sposób pokierować swoje emocje, tak by wspierały konstruktywne działanie
Poznają metody radzenia sobie ze stresem i złością oraz sposoby ułatwiające pracę na pozytywnych emocjach
Nauczą się działania na rzecz istotnych wartości i dobra wspólnego
Ja czyli kto? - JA
7 - 8 lat
Program “JA” został tak zaprojektowany, aby wspierać dzieci w pierwszych latach szkoły podstawowej. To newralgiczny dla dzieci czas w kwestii poczucia własnej wartości – potrafią one już bardziej niż przedszkolaki kontrolować emocje, nie oznacza to jednak, że tych emocji jest mniej. Wrażliwość dzieci dotyczy głównie ich osoby – chcą być akceptowane, kochane, doceniane.
Program pomaga dzieciom w akceptacji ich emocjonalności.
Daje podstawy do skutecznego nazywania i rozumienia wewnętrznych odczuć (swoich i innych).
Pomaga w budowaniu stabilnego obrazu swojej osoby, niezależnego od bodźców zewnętrznych.
Pomaga radzić sobie z pojawiającym się w tym czasie lękiem związanym z funkcjonowaniem w grupie.
Zapisz się na BEZPŁATNE KONSULTACJE oraz
skorzystaj z BEZPŁATNYCH JEDNORAZOWYCH ZAJĘĆ dla Twojego dziecka!
Poradnik o odporności psychicznej dzieci
Poradnik o motywacji dzieci
5 video aż 150 minut na temat: Jak radzić sobie z emocjami dzieci w różnym wieku?